28 октомври 2011 г.
МОМН обявява набиране на кандидати за регионални организатори на обученията на възрастни по проекта „Нов шанс за успех” Видин, Добрич, Кюстендил, Пловдив, София-област, Смолян, Русе и Шумен
Една от основните дейности по проект „Нов шанс за успех” е да бъде осигурено организационно и методически обучението на неграмотни и слабограмотни лица над 16 годишна възраст. Дейността на регионалните екипи ще бъде свързана с координирането и отчитането на проведените от училищата обучения. Те ще провеждат разяснителни дейности и консултации на кандидати за организиране на обучения и ще подпомагат училищата при планиране и отчитане на обученията като следят за законосъобразността на извършените по проекта разходи, за съответствието на представените от училището документи със законовите изисквания, за окомплектоването на документи и представянето им в най-кратък срок на екипа за управление на проекта.
Чрез регионалните екипи ще се оптимизират взаимодействията с изпълнителите на проектните дейности и ще се съдейства за своевременно преодоляване на възникнали проблеми и за подобряване на организацията на обучението в следващите етапи. За целта те ще бъдат включвани в обучителни семинари и работни срещи с екипа за управление на проекта.
Всеки кандидат може да участва по компетентност за организационно подпомагане и координация на обучението за възрастни в училищата в един от общо 8-те териториални администрации към министъра на образованието, младежта и науката.
Краен срок за изпращане на заявление за участие: 7 дни от публикуването на настоящата обява.
Краен срок за изпълнение на задачата: до приключване на проекта, след сключване на договор с ръководителя на проекта.
I. Необходими документи:
- Заявление за участие в свободен текст.
- Автобиография - европейски стандарт.
N.B. Ръководният на екипа за управление има право да провери данните, посочени в автобиографията на кандидата
II. Основни изисквания за участие към кандидатите:
1. Образование: висше, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или “магистър”.
2. Минимален професионален опит – 3 години в органите за управление на системата на народната просвета на територията на съответната област.
3. Участие в групи за инспектиране и анализиране на цялостната организация на образователно-възпитателния процес в детските градини и училищата, както и дейностите в обслужващите звена на територията на съответната област.
4. Компютърни умения - Word, Excel, Internet.
III. Изисквания, носещи допълнителни точки:
1. Участие в работни групи за координиране и създаване на организация за провеждането на външни оценявания, вкл. държавни зрелостни изпити на територията на съответната област.
2. Участие в групи по ефективното управление на финансовите средства на детски градини, училища и обслужващи звена за съответната териториална област.
3. Участие в прилагането на национални програми и на национални проекти.
4. Участие в регионални програми и на регионални проекти в детските градини, училищата и обслужващите звена.
5. Участие в екип за управление на училищни проекти.
6. Участие във финансово-счетоводното обслужване.
IV. Изисквания към техническото оформление на документите за кандидатстване:
Документите да бъдат набрани на шрифт Times New Roman или Arial в .doc или pdf формат с пункт 12.
Заявлението за участие ще бъде разглеждано само ако съдържа адрес за кореспонденция с участника (трите имена, адрес, телефон, e-mail).
V. Място и срок за подаване на документи:
Документите за кандидатстване се приемат на адрес:
Министерство на образованието, младежта и науката
Дирекция „Образователни програми и образователно съдържание”
Бул. „Дондуков“ 2А
1000 София
За дата на документите важи датата на синия печат на Министерство на образованието, младежта и науката.
За контакт:
Любка Алипиева, гл. експерт, дирекция ОПОС и координатор на проект „Нов шанс за успех”