ВАЖНО! Необходими документи при представяне на Искане за авансово плащане
Във връзка с новоподписаните договори, Ви уведомяваме, че необходимите документи, които се изискват, за да бъде изплатено авансово плащане, са следните:
- Искане за плащане по договор за безвъзмездна финансова помощ (до 20% от стойността на сключения договор);
- Финансова идентификация, съответстваща на банковата сметка, посочена в Искането за плащане, заверена от съответната банка и подписана от титуляра на водещата организация, т.е. представляващият бенефициента;
- Копие на подписан договор (първите страници, от които е видна сумата, за която е сключен, както и титулярът, подписал договора). Когато договорът е подписан, но все още не е връчен на бенефициента, необходимите страници се разпечатват от Договарящия орган.
Неправителствените организации, освен изброените по-горе документи, задължително представят и: - Запис на заповед по образец на Междинното звено.
Попълването на Запис на заповед се извършва по следния начин:
- Сумата трябва да съответства на тази, посочена в Искането за плащане;
- Място на издаване – записва се адресът на бенефициента;
- Място на плащане – посочва се адресът на Министерство на образованието, младежта и науката;
- Падеж – попълва се датата, която се получава като се добавят 120 календарни дни към крайната дата на договора;
- Издател – данните на представляващия бенефициента;
- Поемател – МОМН, в качеството му на Договарящ орган, представляван от Сергей Игнатов.
- Декларация в свободен текст, че откритата банкова сметка ще се използва единствено и само за нуждите на проекта.