ПРОЦЕДУРА ЗА МОБИЛНОСТ
ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА
за назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжността „главен експерт“ в дирекция „Финансово планиране, счетоводство и плащания“
1. Основните задължения за длъжността „главен експерт“ в дирекция „Финансово планиране, счетоводство и плащания“, са:
- Поддържа счетоводна информация в реално време чрез записването на всички счетоводни операции в САП към дирекция НФ на МФ;
- Изготвя баланс и оборотна ведомост, съгласно националното законодателство;
- Проследява сумите за възстановяване и тяхното въвеждане в ИСУН 2020;
- Участва в управлението на лимити и извършва транзакции на лимити в СЕБРА;
- Актуализиране на бюджети по процедури и договори в САП. Изготвя справки за регистрирани нередности и дългове и отразяването им в системите на САП и ИСУН 2020;
2. Минимални и допълнителни изисквания за длъжността „главен експерт“:
2.1. Минимални изисквания за длъжността:
- Минимална образователна степен – „бакалавър“;
- Професионален опит: 4 (четири) години професионален опит в областта на финансовата отчетност и контрол на програми и проекти, съфинансирани от Структурните фондове на ЕС и/или ЕСИФ или минимален ранг III младши;
2.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:
- Предпочитана специалност от професионално направление финанси, счетоводство, икономика и др., от области на висше образование „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Добри компютърни умения;
- Добри познания за ЕСИФ;
- Познаване на общата национална и европейска нормативна уредба, свързана с ЕСИФ.
3. Специфични изисквания – Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, на пълно работно време и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване, определен по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител (ЗДСл). Кандидатите, назначени по чл. 15 от ЗДСл /по заместване/, следва да имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.
4. Необходими документи за кандидатстване:
- писмено заявление до изпълнителния директор за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);
- професионална автобиография;
- копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие на служебна книжка, удостоверяваща валидно служебно правоотношение, изтекъл изпитателен срок, придобит ранг и професионален опит;
- копие на други официални документи, удостоверяващи професионален опит: трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такъв);
- документ за степен на образование, издаден от друга държава, се представя след преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
- формуляр за годишна оценка от последното оценяване, за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.
5. Документи се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ в сградата на бул. „Цариградско шосе” № 125, бл. 5, ет. 1 или на електронен адрес: [email protected]. Документите се приемат всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.30 ч.
6. Срок за подаване на необходимите документи: 14 дни от публикуване на обявата.
7. Място, на което се обявяват съобщенията във връзка с обявената процедура: официалната интернет страницата на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“: http://sf.mon.bg/ , рубрика Кариери.
8. Ред за извършване на подбора:
- допускане до подбора на база представените документи с оглед установяване на наличие на изискванията по т. 2 и т. 3;
- събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите по петстепенната скала по Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.