Герб Република България

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

Изпълнителна агенция
"ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ"

Съдържание

ПРОЦЕДУРА ЗА МОБИЛНОСТ

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА 
за назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжността „държавен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“.

1. Основните задължения за длъжността „държавен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“, са:

  • Участва в прилагане на процедурите по администриране на нередности при управлението и изпълнението на ОП НОИР;
  • Участва в изготвянето и съгласуването на проекти на нормативни и вътрешноведомствени актове, свързани с дейността на УО на ОП НОИР;
  • Участва в актуализацията на правилата и наръчниците по ОП НОИР;
  • Осъществява предварителен контрол за законосъобразност на: критериите за подбор на операции; заповеди за утвърждаване на пакет документи за кандидатстване по процедурите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП НОИР; заповеди за назначаване на оценителни комисии; оценителни доклади на оценителните комисии; решения за отказ за предоставяне на БФП; административни договори/заповеди за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; решения за налагане на финансови корекции по чл. 73 от ЗУСЕСИФ; други проекти на административни актове, издавани от ръководителя на Управляващия орган.
  • Извършва проверка на основателността на постъпили възражения от кандидати, чиито проектни предложения са включени в списъка на проектните предложения, които не се допускат до техническа и финансова оценка;
  • Участва в процеса, свързан с оценка и  управление на риска от нередности и измами;
  • Участва в осигуряване и поддържане на системи и процедури за превенция и противодействие на измами със средства от ЕСИФ при отчитане на установените рискове.

2. Минимални и допълнителни изисквания за длъжността „държавен експерт“:

2.1. Минимални изисквания за длъжността:

  • Висше образование: образователно - квалификационна степен „Магистър”;
  • Професионален опит: 5 (пет) години професионален опит в областта на правото;
  • или минимален ранг II младши;

2.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:

  • Придобита юридическа правоспособност
  • Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
  • Много добри компютърни умения;
  • Много добри познания за ЕСИФ;
  • Познаване на общата нормативна уредба, свързана с ЕСИФ.

3. Специфични изисквания – Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация различна от ИА ОПНОИР на пълно работно време и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл. Кандидатите назначени по чл. 15 от ЗДСл /по заместване/ следва да имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

4. Необходими документи за кандидатстване:

  • писмено заявление до изпълнителния директор за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);
  • професионална автобиография;
  • копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • копие на служебна книжка, удостоверяваща валидно служебно правоотношение, изтекъл изпитателен срок, придобит ранг и професионален опит;
  • копие на други официални документи, удостоверяващи професионален опит: трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такъв);
  • копие от придобита юридическа правоспособност;
  • документ за степен на образование, издаден от друга държава, се представя след преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
  • формуляр за годишна оценка от последното оценяване, за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

5. Документи се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ в сградата на бул. „Цариградско шосе” № 125, бл.5, ет.1 или на имейл [email protected]. Документите се приемат всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.30 ч.

6. Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.

7. Място, на което се обявяват съобщенията във връзка с обявената процедура: официалната интернет страницата на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ http://sf.mon.bg/ , рубрика Кариери.

8. Ред за извършване на подбора:

  1. допускане до подбора на база представените документи с оглед установяване на наличие на изискванията по т. 2 и т. 3;
  2. събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите по петстепенната скала по Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

ДОКУМЕНТИ

Странична лента

Новини

Интерактивна карта НПВУ

Лаборатории на ЦВП и ЦК

ДОБРИ ПРАКТИКИ

нагоре

Интернет страницата се поддържа със средства по приоритета за техническа помощ на Програма „Образование“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз.