О Б Я В Л Е Н И Е
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За длъжността главен експерт в дирекция „Администрация и управление “ в Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ – 1 щатна бройка.
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1. Минимална образователна степен – „бакалавър“;
Професионален опит – 4 (четири) години в административни дейности и/или управление, изпълнение и контрол на програми и проекти, съфинансирани от ЕС или III младши ранг.
2. Допълнителни изисквания:
2.1. Предпочитана специалност – от професионално направление от области на висше образование „Социални, стопански и правни науки“, „Хуманитарни науки“ или „Природни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления;
2.2. Добри компютърни умения;
2.3. Познаване на общата нормативна уредба, свързана със Структурните фондове на ЕС.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител. При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 660 лв. до 2650 лв.
3. Начин на провеждане на конкурса:
3.1. Тест;
3.2. Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
4.2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
4.3. Копие от диплома за придобита образователно-квалификационна степен – бакалавър, допълнителна квалификация, документи за степен на образование или професионална квалификация издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и по ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката;
4.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
4.5. Автобиография и други документи по преценка на кандидата.
5. Място за подаване на документи:
5.1.Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“;
5.2. Адрес: в гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл.5, ет.1.
Срок за подаване на документи – 10 дни от публикуване на обявлението за конкурса.
Кратко описание на длъжността:
Осъществява дейностите по управление на човешките ресурси в агенцията. Осъществява дейности по административното обслужване в агенцията. Разработва планове и организира обучения на служителите. Поддържа регистър на декларациите по ЗПКОНПИ. Участва в планирането, изпълнението и отчитането на бюджетните линии по приоритетна ос 4 „Техническа помощ“ по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж 2014-2020“.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – официалната интернет страница на ИА ОПНОИР: www.sf.mon.bg и информационното табло в сградата на агенцията на адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл.5, ет.1.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.