ПРОЦЕДУРА ЗА МОБИЛНОСТ
Изпълнителна агенция "Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" обявява процедура за назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжността „главен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“.
1. Основните задължения за длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“, са:
- Ефективно и законосъобразно осъществяване на предварителен финансов контрол и контрол за законосъобразност, управление на риска и администриране на сигнали и нередности по ОП НОИР и ОП РЧР;
- Поддържане на Одитен регистър, извършване на комуникация при провеждане на одитни мисии, изготвяне на обобщени отговори по одитни препоръки и констатации.
2. Минимални и допълнителни изисквания за длъжността „Главен експерт“:
2.1. Минимални изисквания за длъжността:
- Висше образование: образователно - квалификационна степен „Бакалавър”;
- Професионален опит: 4 (четири) години професионален опит в областта на строителството на сгради и съоръжения, промишлено и гражданско строителство, реконструкция и модернизация на сгради и съоръжения и/или в областта на системите за управление, и/или контрол на програми и/или проекти, съфинансирани от предприсъединителните и/или Структурни фондове на ЕС и/или ЕСИФ;
- Минимален ранг III младши;
- Професионална област – „Технически науки“ с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“.
2.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:
- Владеене на английски език;
- Много добри компютърни умения;
- Много добри познания за ЕСИФ;
- Много добро познаване на националното и европейското законодателството, свързано с управлението и изпълнението на проекти, съфинансирани от ЕСИФ.
3. Специфични изисквания – Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация различна от ИА ОПНОИР на пълно работно време и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл. Кандидатите назначени по чл. 15 от ЗДСл /по заместване/ следва да имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.
4. Необходими документи за кандидатстване:
- писмено заявление до изпълнителния директор за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);
- професионална автобиография;
- копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копие на служебна книжка, удостоверяваща валидно служебно правоотношение, изтекъл изпитателен срок, придобит ранг и професионален опит;
- копие на други официални документи, удостоверяващи професионален опит: трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такъв);
- копия на други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
- документ за степен на образование, издаден от друга държава, се представя след преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
- формуляр за годишна оценка от последното оценяване, за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.
5. Документи се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ в сградата на бул. „Цариградско шосе” № 125, бл.5, ет.1 или на имейл [email protected]. Документите се приемат всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.30 ч.
6. Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.
7. Място, на което се обявяват съобщенията във връзка с обявената процедура: официалната интернет страницата на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ http://sf.mon.bg/ , рубрика Кариери.
8. Ред за извършване на подбора:
- допускане до подбора на база представените документи с оглед установяване на наличие на изискванията по т. 2 и т. 3;
- събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите по петстепенната скала по Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.