О Б Я В Л Е Н И Е
ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“
ОБЯВЯВА ПОДБОР
за длъжността „сътрудник по управление на европейски проекти и програми“ в дирекция „Администрация и управление“
1. Сътрудник по управление на проекти и програми – 1 извънщатна бройка
Длъжностно ниво от КДА: 9;
Наименование на длъжностното ниво – експертно ниво 5;
Място за изпълнение на длъжността – гр. София.
Области на дейност на длъжността:
- Осигурява техническата поддръжка на информационната и комуникационната инфраструктура на агенцията, включително и при необходимост от отдалечен достъп до служебните работни станции;
- Администрира и контролира достъпа на потребителите до базите данни, управлява и следи за добавянето на нови потребители към мрежите, предприема мерки за защита на мрежата срещу опити за неоторизиран достъп;
- Конфигурира, настройва и поддържа офис приложения, софтуер за локализация на работната среда, антивирусни пакети, софтуер за отдалечен достъп до служебните работни станции и други;
- Администрира TCP/IP мрежи и услуги, администрира активни мрежови LAN устройства - модеми;
- Извършва техническа поддръжка на наличния хардуер и прави предложения за периодично технологично обновяване;
- Инсталира локални, мрежови принтери и други периферни устройства;
- Подпомага служители при възникване на проблеми при работата им със софтуера и хардуера, включително при необходимост от отдалечен достъп до служебните работни станции;
- Технически подпомага изпълнението на мерките за информираност и публичност;
- Технически подпомага провеждането на обучения, работни срещи, семинари и други събития и прояви, включително организирането на видео и аудио срещи и други прояви, като обезпечава защитена среда за провеждането им.
2. Минимални и допълнителни изисквания към кандидатите за длъжността:
- Висше образование: образователно - квалификационна степен „Бакалавър“;
- Предпочитана област на висше образование – Специалност от професионално направление „Обществени комуникации и информационни науки“, „Информатика и компютърни науки“, „Електротехника, електроника и автоматика“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Национална сигурност“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления.
- Професионален опит: 1 /една/ година професионален опит.
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика: добро владеене на английски език – писмено и говоримо; отлични компютърни умения.
Длъжността се заема за определен срок до приключване на инвестициите по Националния план за възстановяване и устойчивост.
3. Необходимите документи за участие в подбора:
- Писмено заявление за участие по образец – Приложение № III-1;
- Декларация от лицето, че е гражданин на /Република България или на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и че е пълнолетен гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност (Приложение № III-2);
- Декларация за пречките за сключване на трудов договор за работа в държавната администрация (Приложение № III-3);
- Копия от документи, съдържащи нормативно установените*[1] задължителни реквизити, удостоверяващи придобитата образователно-квалификационна степен / допълнителна квалификация / правоспособност;
- Копия от документи, съдържащи нормативно установените задължителни реквизити, удостоверяващи продължителността на професионалния опит. Минималният професионален опит, необходим за заемане на длъжността, включва времето, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за съответната длъжност, съгласно чл. 2, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията;
- Други документи по преценка на кандидата.
Длъжностна характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
4. Място за подаване на документите - Изпълнителна агенция „Програма за образование“; адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 1. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите по т. 3 може да се подават по електронен път на електронна поща: [email protected], като в този случай заявлението и декларациите следва да бъдат подписани с електронен подпис на физическото лице - кандидат. Документите се приемат или изпращат на посочената електронна поща всеки работен ден от 9,00 ч. до 17,30 ч.
5. Срок за подаване на документите: 14 дни след публикуване на обявлението
6. Начин за провеждане на процедурата за подбор:
- проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
- интервю.
7. Мястото, на което се обявяват съобщенията във връзка с подбора: официалната интернет страница на Изпълнителна агенция „Програма за образование“, рубрика Кариери.
8. Основна месечна заплата:
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от работодателя в зависимост от професионалния опит на одобрения кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 1 290 лв. до 2 800 лв.
[1] Наредба за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища