О Б Я В Л Е Н И Е
О Б Я В Л Е Н И Е
На основание чл. 10а от Закона за държавния служител (ЗДСл) и чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл),
Изпълнителна агенция „Програма за образование“ (ИАПО)
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
за длъжността „главен експерт“
в отдел „Счетоводство и плащания на Оперативната програма“,
дирекция „Финансово планиране счетоводство и плащания“, 1 щатна бройка
1. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
- 1 Минимална образователна степен – „бакалавър“;
1.2. Професионален опит – 3 години професионален опит, придобит по специалността и/или стаж, придобит в административна структура, свързана с управлението и контрола на европейски програми и/или опит в дейности, свързани с изготвянето на финансова отчетност и контрол или III младши ранг.
- Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
- 1 Предпочитана специалност, която се счита за предимство при равни други условия, по която е придобито образованието: Специалност от професионално направление от области на висше образование „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления - финанси, счетоводство, икономика и др.
- 2 Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
- 3 Добри компютърни умения;
- 4 Добри познания за ЕСИФ/ЕФСУ;
- 5 Познаване на общата национална и европейска нормативна уредба, свързана с ЕСИФ/ЕФСУ.
- Начин на провеждане на конкурса:
- 1 Тест;
- 2 Интервю.
- Необходими документи за участие в конкурса:
- 1 Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- 2 Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- 3 Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави, се признават след легализирането им от Министерството на образованието и науката при условия и по ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката;
- 4 Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- 5 Автобиография и други документи по преценка на кандидата.
5. Място за подаване на документи:
Изпълнителна агенция „Програма за образование“; адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 1. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите по т. 4 може да се подават по електронен път на електронна поща: [email protected], като в този случай заявлението по т. 4.1 и декларацията по т. 4.2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Документите се приемат или изпращат на посочената електронна поща всеки работен ден от 9,00 ч. до 17,30 ч.
6. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – официалната интернет страница на ИАПО.
7. Срок за подаване на документи – 10 дни от публикуване на обявлението за конкурса
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Участва в изпълнението на основните функции и специфични дейности на отдела: извършване на проверка на финансови документи; извършване на финансов контрол на плащанията към бенефициентите; извършване на авансови, междинни и окончателни плащания към бенефициенти; подписване на платежни документи в Интернет банкирането на БНБ и изпращането им в СЕБРА; изготвяне на годишни, тримесечни/месечни отчети на финансовите и паричните потоци, свързани с управлението на финансовите средства; изготвяне и изпращане на Искания за средства към НФ; изготвяне на периодични отчети по ЕБК и отчети за лимити съгласно указанията на МФ; потвърждаване на плащания и извършване на транзакции с лимити в СЕБРА; въвеждане на плащания и възстановени суми в ИСУН и ежемесечно равнение на данните между СЕБРА и ИСУН 2020; записване на счетоводни операции в счетоводната система САП към дирекция НФ в МФ и поддържане на счетоводна информация в реално време; осчетоводяване и отчитане на извършените транзакции; откриване/закриване и обслужване на банковите сметки на УО; изготвяне на справки, доклади, становища и др. документи, свързани с финансовото изпълнение; участие в работни групи.
Допълнителна информация:
Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от ЗДСл.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване до достигнатия среден размер на основните месечни заплати на служителите, заемащи длъжности от едно и също длъжностно ниво и ниво на основната месечна заплата, съгласно изискванията на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, както и Вътрешните правила за заплатите на служителите в Изпълнителна агенция „Програма за образование“.
Съгласно чл. 14, ал. 4 от НПКПМДСл българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.