О Б Я В Л Е Н И Е
ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“
ОБЯВЯВА ПОДБОР
за длъжността „старши сътрудник по управление на европейски проекти и програми“ в отдел „Финансова верификация“, главна дирекция „Верификация“
1. Старши сътрудник по управление на проекти и програми – 1 извън щатна бройка
Длъжностно ниво от КДА – 7;
Наименование на длъжностното ниво – експертно ниво 3;
Място за изпълнение на длъжността – гр. София.
Области на дейност на длъжността:
Участва в изпълнение на дейността на отдела по отношение осъществяването на проверки на данни във финансово-техническите отчети, представени от крайните получатели посредством ИСУН по инвестиции „Центрове за НТИМ и иновации в образованието“ и „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“. Участва в изпълнение на дейността на отдела по отношение на проверки на място, на физическото и финансовото изпълнение на дейностите, изпълнявани по инвестиции „Центрове за НТИМ и иновации в образованието“ и „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“. Обобщава информацията, свързана с отчитането на инвестиции „Центрове за НТИМ и иновации в образованието“ и „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“ по Националния план за възстановяване и устойчивост чрез изготвяне на обобщен финансово-технически отчет (ФТО). Изпълнява специфични дейности, свързани с наблюдението и контрола на постигането на етапите и целите по инвестиции „Центрове за НТИМ и иновации в образованието“ и „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“, като обобщава постигането на етапите и целите от представяните от КП ФТО. Участва в организирането и провеждането на информационни кампании, обучения на КП и други събития, във връзка с изпълнението на Националния план за възстановяване и устойчивост (ПВУ) по инвестиции „Центрове за НТИМ и иновации в образованието“ и „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“.
2. Минимални и допълнителни изисквания към кандидатите за длъжността:
- Висше образование: образователно - квалификационна степен „Бакалавър”;
- Предпочитана област на висше образование: Специалност от професионално направление от области на висше образование „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления икономика, финанси, счетоводство и др.
- Професионален опит: 2 /две/ години професионален опит в областта на системите за управление, изпълнение и контрол на програми и проекти, съфинансирани от ЕС или в областта на финансовата отчетност и контрол.
- Допълнителна квалификация /обучение/: добро владеене на английски език – писмено и говоримо; добри компютърни умения; добро познаване на общата нормативна уредба и свързаната с НПВУ.
Длъжността се заема за определен срок до приключване на инвестициите по НПВУ.
3. Необходимите документи за участие в подбора:
- Писмено заявление за участие по образец – Приложение № III-1;
- Декларация от лицето, че е гражданин на /Република България или на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и че е пълнолетен гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност (Приложение № III-2);
- Декларация за пречките за сключване на трудов договор за работа в държавната администрация (Приложение № III-3);
- Копия от документи, съдържащи нормативно установените*[1] задължителни реквизити, удостоверяващи придобитата образователно-квалификационна степен / допълнителна квалификация / правоспособност;
- Копия от документи, съдържащи нормативно установените задължителни реквизити, удостоверяващи продължителността на професионалния опит. Минималният професионален опит, необходим за заемане на длъжността, включва времето, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за съответната длъжност, съгласно чл. 2, ал. 2 от Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията;
- Други документи по преценка на кандидата.
Длъжностна характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
4. Място за подаване на документите - Изпълнителна агенция „Програма за образование“; адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 1. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите по т. 3 може да се подават по електронен път на електронна поща: [email protected], като в този случай заявлението и декларациите следва да бъдат подписани с електронен подпис на физическото лице - кандидат. Документите се приемат или изпращат на посочената електронна поща всеки работен ден от 9,00 ч. до 17,30 ч.
5. Срок за подаване на документите: 14 дни след публикуване на обявлението
6. Начин за провеждане на процедурата за подбор:
- проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
- интервю.
7. Мястото, на което се обявяват съобщенията във връзка с подбора: официалната интернет страница на Изпълнителна агенция „Програма за образование“, рубрика Кариери.
8. Основна месечна заплата:
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от работодателя в зависимост от професионалния опит на одобрения кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 1 365 лв. до 3 000 лв.
[1] Наредба за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища