О Б Я В Л Е Н И Е
Изпълнителна агенция „Програма за образование“ (ИАПО)
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
за длъжността „старши експерт“
в дирекция „Администрация и управление“, 1 щатна бройка
1. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:
1.1.Минимална образователна степен – „бакалавър“;
1.2. Професионален опит – 2 /две/ години професионален опит в областта на деловодното обслужване или в административни дейности или IV младши ранг.
2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:
2.1. Предпочитана област на висше образование – Специалност от професионално направление от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления.
2.2. Добри компютърни умения – работа с инструментите на Microsoft Office и специализирани програми за управление на административните процеси.
3. Начин на провеждане на конкурса:
3.1. Тест;
3.2. Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
4.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
4.3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави, се признават след легализирането им от Министерството на образованието и науката при условия и по ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката;
4.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
4.5. Автобиография и други документи по преценка на кандидата.
5. Място за подаване на документи:
Изпълнителна агенция „Програма за образование“; адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 1. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите по т. 4 може да се подават по електронен път на електронна поща: [email protected], като в този случай заявлението по т. 4.1 и декларацията по т. 4.2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, който да позволява идентифицирането на лицето. Документите се приемат или изпращат на посочената електронна поща всеки работен ден от 9,00 ч. до 17,30 ч.
6. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – официалната интернет страница на ИАПО.
7. Срок за подаване на документи – 10 дни от публикуване на обявлението за конкурса
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Осъществява дейностите по административното обслужване на физическите и юридическите лица. Осъществява деловодната дейност и цялостното обслужване на документооборота посредством автоматизирана деловодна система и изготвя заверени копия на документи, съхранявани в архива. Следи за постъпващата по електронната поща кореспонденция и предприема съответните действия за предаване/ насочване по назначение. Класира, съхранява и архивира документи, получени или създадени във връзка с изпълнените дейности и съгласно определения ред. Следи движението на документите и при поискване от упълномощените лица дава информация за тяхното местонахождение. Експедира входящата и изходящата кореспонденция. Води регистри по вид документи. При необходимост осъществява дейности по административно обслужване в агенцията. Работи с офис техника.
Допълнителна информация:
При подаване на документите на хартиен носител на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител. При подаване на документите по електронен път длъжностна характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпращат на кандидата по електронен път.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от ЗДСл.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно изискванията на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, както и Вътрешните правила за заплатите на служителите в Изпълнителна агенция „Програма за образование“.
Съгласно чл. 14, ал. 4 от НПКПМДСл българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.