Герб Република България

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

Изпълнителна агенция
"ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ"

Съдържание

ПРОЦЕДУРА ЗА МОБИЛНОСТ

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА 
за назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжността „държавен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“.

1. Основните задължения за длъжността „държавен експерт“ в дирекция „Управление на риска и контрол“, са:

  • Участва в прилагане на процедурите по администриране на нередности при управлението и изпълнението на ОП НОИР;
  • Участва в изготвянето и съгласуването на проекти на нормативни и вътрешноведомствени актове, свързани с дейността на УО на ОП НОИР;
  • Участва в актуализацията на правилата и наръчниците по ОП НОИР;
  • Осъществява предварителен контрол за законосъобразност на: критериите за подбор на операции; заповеди за утвърждаване на пакет документи за кандидатстване по процедурите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП НОИР; заповеди за назначаване на оценителни комисии; оценителни доклади на оценителните комисии; решения за отказ за предоставяне на БФП; административни договори/заповеди за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; решения за налагане на финансови корекции по чл. 73 от ЗУСЕСИФ; други проекти на административни актове, издавани от ръководителя на Управляващия орган.
  • Извършва проверка на основателността на постъпили възражения от кандидати, чиито проектни предложения са включени в списъка на проектните предложения, които не се допускат до техническа и финансова оценка;
  • Участва в процеса, свързан с оценка и  управление на риска от нередности и измами;
  • Участва в осигуряване и поддържане на системи и процедури за превенция и противодействие на измами със средства от ЕСИФ при отчитане на установените рискове.

2. Минимални и допълнителни изисквания за длъжността „държавен експерт“:

2.1. Минимални изисквания за длъжността:

  • Висше образование: образователно - квалификационна степен „Магистър”;
  • Професионален опит: 5 (пет) години професионален опит в областта на правото;
  • или минимален ранг II младши;

2.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:

  • Придобита юридическа правоспособност
  • Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
  • Много добри компютърни умения;
  • Много добри познания за ЕСИФ;
  • Познаване на общата нормативна уредба, свързана с ЕСИФ.

3. Специфични изисквания – Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация различна от ИА ОПНОИР на пълно работно време и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок за изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл. Кандидатите назначени по чл. 15 от ЗДСл /по заместване/ следва да имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

4. Необходими документи за кандидатстване:

  • писмено заявление до изпълнителния директор за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);
  • професионална автобиография;
  • копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • копие на служебна книжка, удостоверяваща валидно служебно правоотношение, изтекъл изпитателен срок, придобит ранг и професионален опит;
  • копие на други официални документи, удостоверяващи професионален опит: трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такъв);
  • копие от придобита юридическа правоспособност;
  • документ за степен на образование, издаден от друга държава, се представя след преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
  • формуляр за годишна оценка от последното оценяване, за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

5. Документи се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ в сградата на бул. „Цариградско шосе” № 125, бл.5, ет.1 или на имейл [email protected]. Документите се приемат всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.30 ч.

6. Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.

7. Място, на което се обявяват съобщенията във връзка с обявената процедура: официалната интернет страницата на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен  растеж“ http://sf.mon.bg/ , рубрика Кариери.

8. Ред за извършване на подбора:

  1. допускане до подбора на база представените документи с оглед установяване на наличие на изискванията по т. 2 и т. 3;
  2. събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите по петстепенната скала по Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

ДОКУМЕНТИ

Странична лента

Галерия

Новини

ДОБРИ ПРАКТИКИ

нагоре

Интернет страницата се поддържа със средства по приоритета за техническа помощ на Програма „Образование“ 2021-2027, съфинансирана от Европейския съюз.